0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0
0товарів: 0 грн 

Умови повернення товару

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ

Згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого його було придбано, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ТОВАРИ, ЯКЩО:

- минуло більше 14 днів з моменту придбання товару.

- товар був у вживанні, встановлювався, є сліди установки або експлуатації.

- пошкоджено упаковку (порвано, деформовано, присутні сліди бруду, вологи тощо), не збережено пакети, наліпки та ярлики.

- не збережена повна комплектація товару, відсутні елементи або частини товару.

- при перевірці товару були виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування.

- під час перевірки товару було виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або екстремальних температур.

- відсутній документ, що підтверджує факт придбання товару або гарантійний талон.

ДЛЯ УСПІШНОГО ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ: Повернення коштів

Термін розгляду скарги від 2-5 робочих днів. Після розгляду скарги ми повернемо Вам кошти у вигляді знижки на подальше придбання або на реквізити протягом 1-3 робочих днів.

Крок 1. Перевірте можливість повернення:

- Переконайтеся, що з моменту покупки не минуло 14 днів.

- переконайтеся, що товар не був у використанні, збережено товарний вигляд і фабричне пакування.

- переконайтеся, що збережена повна комплектація товару.

Крок 2. Створіть заявку на повернення:

1. Наберіть наших менеджерів для повернення або залиште заявку на зворотний дзвінок, і ми вас наберемо для уточнення всіх нюансів.

2. Ми зв'яжемося з вами в робочий час і повідомимо, в яке відділення потрібно відправити посилку. Не надсилайте самостійно нам повернення, ми не побачимо таке повернення, і воно автоматично повернеться до вас назад!

Крок 3. Надійно упакуйте товари та надішліть нам.

Протягом 1-2 робочих днів відправте посилку Новою поштою за номером ТТН або номером відділення, який ви отримали. Зверніть увагу, що вартість доставки буде вирахувано із суми поворотного платежу. У разі обміну або повернення товару з вини магазину доставку компенсує магазин, і вона безкоштовна для клієнта.

Якщо так вийшло, що при отриманні замовлення Ви побачили зіпсований товар, нестачу або пересорт, ми відправимо Вам товар безкоштовно, який був пошкоджений (вартість доставки також за наш рахунок).

messenger